maandag, januari 22, 2007

Ayvalik



Ben vandaag meerdere malen verkeerd gereden en in deze warmte is dat zeer frustrerend. Op de een of de andere manier heeft Turkije zijn magie verloren, zijn de mensen plotseling niet zo vriendelijk meer of de wegwijzers plotseling verdwenen. Het zal wel aan mezelf liggen, in gedachten ben ik al terug in europa. Als morgen alles meezit rij ik de grens Turkije-Griekenland over. Er zit nog wel 400 km en 1 ferry-overzetboot tussen, maar ik ga het toch proberen.
Nu zit ik in het mooie kust-stadje Ayvalik bij een biker van de enduroclub, genaamd Oygar.


Hij heeft een KTM en ik wou dat kon wisselen want vandaag kreeg ik alweer een grintweg onder de wielen geschoven.
Daarnet een ritje achterop de KTM gemaakt langs de mooiste plekjes hier.

Het is verassend hoeveel grip die KTM met noppenbanden heeft, ik weet nu wel zeker dat ik de verkeerde motor had voor Turkije.

Verder lezen:
click hier